Velkommen til Skinsnesheia barnehage

Skinsnesheia barnehage ligger idyllisk plassert i byggefeltet på Skinsnesheia, øst for Mandal sentrum. Vi er den største barnehagen i Lindesnes kommune, er privat og en del av ULNA barnehagene.

Barnehagen startet opp i 2005 og består av to bygg:

• 0-3 års bygg for de minste barna (basene for 1 og 2 åringene)
  • 3-6 års bygget for de tre eldste basene

Barnehagen er godkjent for 130 plasser fra 0-6 år.

Barnehagen ble i 2022 overtatt av ULNA barnehagene fra tidligere eiere Karen M. Thomassen, Torunn A. Berentsen og Ingunn O. Spetland. Alle 3 har fortsatt å jobbe i barnehagen etter at ULNA overtok. Karen og Torunn deler på å være daglig ledere og Ingunn er pedagogisk leder på småbarnsbygget. De er stolte over å ha bygd opp en trygg og solid barnehage for barn, foresatte og ansatte. Barnehagen har et stort fagmiljø og ei super personalgruppe, åpen dialog og godt samarbeid med foresatte og vektlegger ULNA barnehagenes fokusområder innen psykisk helse og inkluderende barnehagemiljø.

Barnehagen er bygd med spennende lekerom og er organisert i aldersinndelte baser. Det er alltid noen i personalet som følger barna og basen hele veien fra de starter på småbarnsbytgget til de slutter i barnehagen. I basene jobbes det mye i smågrupper - for å få ro i hverdagen og god tid og nærhet til hvert enkelt barn. Personalet er raust, inkluderende, byr på seg selv, har mye tull og tøys, alvor når det må til. Personalet har et unikt og godt samhold på tvers som gir en god stemning i hverdagen og et godt grunnlag for barnas læringsmiljø.

Vår visjon er «ROM FOR ALLE».

Les gjerne mer om oss under fanen "Årsplan".